welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2014年11月28日金曜日

sunset on my foxy

I really love sunset colors so bad.... I always drew same style sunset. colors and cloud.....
I don't remember that when where I saw that style of sunset... but my brain has always same view.
when I painting then they coming up on my vision....
ok so I did sunset paint for my foxy lady. I gonna show up for mooneyes show!

やはりここは私の大好きなサンセットペイントです。
私のサンセットには共通点があります。もちろんご存知の方もいるっしゃるかと・・・・
あいついつも同じサンセットだな・・・・ なんて人もいますよね??
ちょっと変な話かもしれませんが、よく描くサンセットが頭に焼き付いています・・・
張り付いています・・・・ こびり付いています・・・・
どうしても頭から離れません・・・・ 実は十代の頃にも同じサンセットを描いています・・・
なんなんでしょうか?? まあ別に悪いことではないのでいいんですが・・・
変な話をしてしまいましたが、私のバイクはそんなサンセットペイントをしております・・・

0 件のコメント:

コメントを投稿