welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2014年7月22日火曜日

Dice and cycle zombies party


















I'm back to Japan. I had so much fun time.
so I will post photo of my CA trip from today.
I went to Dice and Cycle Zombies party at Stance sock.
it was great event.  thanks for invited my bike!

日本に帰ってきました。ご連絡をいただいていたお客様申し訳ありませんでした。
明日から日本での仕事に戻ります。ご相談等ありましたらご連絡ください。
宜しくお願いします。
さて画像はダイスマガジンとサイクルゾンビーズによるパーティー?イベントの
模様です。場所はスタンスソックス本社で開催されました。

my foxy lady in CA...
アメリカのバイクたちに囲まれてる私の相棒・・・・
so nice riding
アメリカを走る・・・・信じられません・・・・

0 件のコメント:

コメントを投稿