welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2014年4月25日金曜日

my sporty

we were making crazy shit for my babe...
さて何でしょ~かね??このパーツは・・・
 did paint work. not bad right? I think just a little bit .....
ペイントをしたらこんな感じになりました・・・
Done ! new rear fender for my babe! I already love that so much!
What do you think??
ok guys ! you guys can see person of my babe at Bornfree6!
I gonna take my sporty for Bornfree! Yes!!!
Mike and Grant invited my sporty ! thanks a lot ! I'm soooo exciting!
also my good friend Akira (Crib motorcycle) helping to my sporty all the time.
Thanks a lot Akira!
My babe is looking forward to meet you guys at Bornfree6.

自分のリアフェンダーでした・・・・それと細かい所をリニューアル。
なぜかというと・・・・・6月に開催されるカルフォルニアのイベント
BORNFREE6に私のバイクが招待されました。
私の中で100%の確率でこの話が決まった時に皆様にお伝えしようと
思い急な発表となってしまいました。
これから船に乗ってアメリカの地を目指して旅立っていきます。
きっと日本と変わらずゲテモノを見る感じは同じだと思いますが、
私にはあの顔が笑っているように思えます・・・・う~ん本当に楽しみです。
さて最後にいつも私を助けてくれているクリブモーターサイクルのアキラには
本当に感謝しています。私が思っている形を作るのは大変だと思います・・・
今回は私の思っていた事と彼のアイデア、技術が合体した私にとって素晴らしい
物に出来上がりました。本当にありがとう!

0 件のコメント:

コメントを投稿