welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2013年3月26日火曜日

Back to Japan.

Last week I have arrived at Japan.
I had sooo good time and busy time in CA.
Thank you for my friends ! but I have to go CA at May... haha
see you soon my friends!

Those pics are my last paint work during stay in CA.
This customer wanted to need kind like a old symbol.
 yeah I know this style isn't my style.
lil bit strong. but it's ok. if you want to need like that , I can do it !!

ただいま戻りました。といっても先週戻ってきたんですが、
なんせ時差ボケが凄くて・・・・
今回も良い仕事をやらせていただきました。本当にありがとうございます。
サポートしていただいた方々には本当にどう感謝したらよいか・・・・
ありがとうございます。
画像はちょっと私らしくない様な気がするペイント・・・かな??
お客様のご要望にお応えしてこんな感じになりました。
いかがでしょうか?こんな感じのペイントもいたしますので
ご依頼の方宜しくお願いします。
I did for old tracy body....just looks old white paint.
many cracks...dent....

トレイシーにオールドペイント・・・まさかのシンプルペイント・・
この後に有名なお方の絵が描き足されます。
次回行った時にクリヤーで仕上げなければいけません。
お楽しみに・・・

I did it for 49 issue Dice cover.
I'm exciting!! 
Now on sale !!

突然ですが、今回の49号のダイスの表紙を描かせていただきました。
もうだいぶ前にお話しが来てたんですが、やっと発売です。


already crazy works..... but thank you so much for you select me!

すでに仕事がパンパンになっています・・・全部4月中です・・
でもありがとうございます。

0 件のコメント:

コメントを投稿