welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2012年9月23日日曜日

Swap meet










I'm so tired..........I didn't sleep yesterday........
I went to swap meet at somewhere.......sorry I forgot place name....

昨日?今日?はスワップミートに行って来ました。
夕方、向かって野宿?キャンプ?しました。何故かこちらに来ると1日は外に寝てる様な気がします。でも夜に懐中電灯を持ってパーツをあさるのは本当に楽しかったです。まあ結局ほとんど寝ていませんが…



























I had so good time! And then I got parts.but sooooo tired...

歩き回りましたね~。そしてあさりましたね~。
なかなかパーツを探すのって大変なんですね…疲れました…



Burning Loveeeeeee!!!!
Stoked!
I really want to see this Bike. And then I have never heard like a this story.
Thank you Big Scott.

今回はこのバイクが本当に見たかった!あり得ないストーリーを持ったこのバイク。素晴らしいの一言です。






Ummmm so nice...........

素晴らしいの一言です。

0 件のコメント:

コメントを投稿