welcome to love ear world

welcome to love ear world
love ear art

2012年2月2日木曜日

Kawasaki moto













My friend came to my garage rode a Kawasaki moto.

Do you like Kawasaki??? A couple of year I did this paint.

I like to paint on old moto. I like this style . Do you think so??


ひさびさの友達がやってきました。う~んこのスタイル好きなんですよね~

モトクロスにペイント!皆様はいかがでしょうか??ペイントは別としてこのドカワサキカラーは

だれもが一度は好きになったのでは???もちろん私は大好きです!





Cindy of Fashion serial killer sent my wife and me these stuffs!! Thank you so much!! Sometime my wife Sachi going to post on her blog. check it out!!


アリゾナのシンディさんからたくさんのプレゼントをいただいちゃいました。といってもほとんどうちの奥様に。ありがとうございます!シンディのブログはFashion serial killerというブログですのでよかったら見てみてください。時々うちの奥様もそこでブログを投稿する事になりましたので・・・・


0 件のコメント:

コメントを投稿